Kompaniyaning B2B abonentlari uchun xizmatlarni sotish bo'yicha menejer

1-3 yillik ish tajribasi

Nomzodning vazifalari:

  • Sovuq va iliq qo'ng'iroqlar va uchrashuvlar orqali yangi mijozlarni jalb qilish;

  • Mavjud mijozlar bazasini kengaytirish;

  • Mijozlarning ehtiyojlariga muvofiq tijorat takliflarini tayyorlash;

  • Kompaniyaning barcha xizmatlarini telefon orqali va yuzma-yuz uchrashuvlarda faol sotish;

  • Bitimni yakunlash va sotishni amalga oshirish uchun muzokaralar olib borish;

  • Mijozlarga kompaniyaning yangi xizmatlari to'g'risida ma'lumot berish orqali mavjud mijozlar bazasini yangilab turish;

  • Kompaniya mijozlarining kiruvchi so'rovlariga javoblar;

  • Hisobot va hujjat aylanishini yuritish, tijorat takliflari va shartnomalarini, hisobvaraqlarini, bajarilgan ishlar dalolatnomalarini o'z vaqtida rasmiylashtirish, bajarilgan ishlar dalolatnomalari mavjudligini nazorat qilish.

Nomzodning talablari, kasbiy bilim va ko'nikmalar:

Savdo menejeri bilishi kerak:

  • Sovuq qo'ng'iroq qilish texnologiyasi;

  • Faol sotish texnikasi;

  • Muzokaralar texnikasi;

Vakolatli og'zaki va yozma nutq. Rus, o'zbek, ingliz tillarini yaxshi bilish mamnuniyat bilan qabul qilinadi.

Savdo menejeri quyidagilarga qodir bo'lishi kerak:

  • Rad etish bilan ishlash;

  • Mijozning ehtiyojlarini aniqlash uchun uning rad etishidan foydalaning;

  • Mijozlarning ehtiyojlarini aniqlash va ularni kompaniya xizmatlari orqali qondirish;

  • Bitimni oxirigacha etkazish;

  • Kompaniya mijozlari bilan ijobiy munosabatlarni saqlash;

  • Sotish uchun boshqa sohalarda olingan bilim va tajribadan foydalanish;

  • Muayyan mijoz uchun tijorat taklifini tuzish;

  • Bajarilgan ishlar dalolatnomasini tuzing.

Ish tajribasi: kamida 1 yil, telekommunikatsiya kompaniyasida ishlash tajribasi mamnuniyat bilan qabul qilinadi, IT-texnologiyalarni sotish bo'yicha bilim ustunlik beradi.

Ta'lim: oliy yoki o'rta maxsus, axborot texnologiyalari sohasida.