Kompaniyaning B2B abonentlari uchun xizmatlarni sotish bo'yicha menejer
Nomzodning vazifalari:
Sovuq va iliq qo'ng'iroqlar va uchrashuvlar orqali yangi mijozlarni jalb qilish;
Mavjud mijozlar bazasini kengaytirish;
Mijozlarning ehtiyojlariga muvofiq tijorat takliflarini tayyorlash;
Kompaniyaning barcha xizmatlarini telefon orqali va yuzma-yuz uchrashuvlarda faol sotish;
Bitimni yakunlash va sotishni amalga oshirish uchun muzokaralar olib borish;
Mijozlarga kompaniyaning yangi xizmatlari to'g'risida ma'lumot berish orqali mavjud mijozlar bazasini yangilab turish;
Kompaniya mijozlarining kiruvchi so'rovlariga javoblar;
Hisobot va hujjat aylanishini yuritish, tijorat takliflari va shartnomalarini, hisobvaraqlarini, bajarilgan ishlar dalolatnomalarini o'z vaqtida rasmiylashtirish, bajarilgan ishlar dalolatnomalari mavjudligini nazorat qilish.
Nomzodning talablari, kasbiy bilim va ko'nikmalar:
Savdo menejeri bilishi kerak:
Sovuq qo'ng'iroq qilish texnologiyasi;
Faol sotish texnikasi;
Muzokaralar texnikasi;
Vakolatli og'zaki va yozma nutq. Rus, o'zbek, ingliz tillarini yaxshi bilish mamnuniyat bilan qabul qilinadi.
Savdo menejeri quyidagilarga qodir bo'lishi kerak:
Rad etish bilan ishlash;
Mijozning ehtiyojlarini aniqlash uchun uning rad etishidan foydalaning;
Mijozlarning ehtiyojlarini aniqlash va ularni kompaniya xizmatlari orqali qondirish;
Bitimni oxirigacha etkazish;
Kompaniya mijozlari bilan ijobiy munosabatlarni saqlash;
Sotish uchun boshqa sohalarda olingan bilim va tajribadan foydalanish;
Muayyan mijoz uchun tijorat taklifini tuzish;
Bajarilgan ishlar dalolatnomasini tuzing.
Ish tajribasi: kamida 1 yil, telekommunikatsiya kompaniyasida ishlash tajribasi mamnuniyat bilan qabul qilinadi, IT-texnologiyalarni sotish bo'yicha bilim ustunlik beradi.
Ta'lim: oliy yoki o'rta maxsus, axborot texnologiyalari sohasida.